tinasvensson

Direktlänk till inlägg 11 mars 2013

Ancestry.se

Av Tina Svensson - 11 mars 2013 16:54

Ja, jag tänkte ju börja släktforska på Ancestry.se ända tills jag var på gång och skapade mitt konto. Jag hade fyllt i alla mina uppgifter ända tills jag kom till att man skulle fylla i sitt kontonummer. Jag satt och funderade säkert i 5-10 minuter. Sen så rådfrågade jag min mamma. Och jo, även om det är en ''säker sida'' så kan dom ju endå tömma mitt konto. Så jag struntade i det. Men sedan så hittade jag en toppensak! Det var ett program som man skulle ladda ner, och där kan man göra sitt egna släktträd och en massa sånt! Det kostade absolut ingenting, men om man vill så kan man uppgradera till premiun. Och då kostar det. Och inte bara det, där kan man släktforska över hela världen! Det tyckte jag att det var toppen eftersom min mamma är polsk. Men jag skulle endå vilja ha en hemsida! Vet du någon bra? I sådana fall så får du skicka ett mejl till tina10svensson@hotmail.com eller skriva en kommentar. Skulle bli lyckligt lättad. Bloggar snart igen!

 
 
Michaela

Michaela

11 mars 2013 19:04

Tja, kul att du gillar släktforskning. Jag tror det är as kul men har aldrig riktigt tagit mig i kragen och kollat in det:). Btw så vet jag en jätte bra sida om du vill skaffa dig en egen hemsida, jag skickar ett mail:) Kram!

http://www.mowie.bloggplatsen.se

Tina Svensson

11 mars 2013 19:28

Det blir toppen! Tack så jätte mycket! :))

 
Emily

Emily

12 mars 2013 14:43

Åå, vad bra att du hittade något ska bli kul och se vad du har för släkt min mamma eller pappa eller någon håller också på att släktforskar och den har hittat från min släkt lite grann det är spännande att se vad förra genrationen i släkten var för några. :)

http://snowmeringue.bloggplatsen.se

Tina Svensson

12 mars 2013 16:41

Jaaaa! ;D

 
hej

hej

8 maj 2013 16:32

hej

http://hej

Tina Svensson

8 maj 2013 16:59

Hej hej!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Svensson - 13 mars 2013 16:24

Hej! Det slutade med att min feber och allt annat skit gick över. Nationella proven i matten idag får jag inte säga så mycket om, men dom var inte så svåra. Så nu sitter jag här och bloggar. Det står fortfarande stilla med släktforskningen. Men jag l...

Av Tina Svensson - 12 mars 2013 19:20

Jag satte och kollade lite på datan nyss. Sen så googlade jag mig in på 1700-talet. Jag har ingen aning varför. Men sedan märkte jag att personer på 1700-talet är ganska "glamourösa", jag gillar deras stil med andra ord. Men sedan tänkte jag att det ...

Av Tina Svensson - 12 mars 2013 16:42

Hej! Nu så kommer det här inlägget faktiskt inte handla om släktforskning ett enda dugg. Men jag kan ju säga att jag har kommit en bit på släktträdet men inte på sjävla forskningen (det är det jag behöver en hemsida till). Jag kan också redan säga at...

Av Tina Svensson - 11 mars 2013 11:08

Hej! Jag hoppas att jag inte behöver skriva om mig själv i det här inlägget, för jag antar att du redan har läst min presentation då. Och om du inte har det, så får du gärna läsa vidare eller gå dit nu!    Så, nu går vi vidare. Vad är släktforskn...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Här kommer jag att skriva om släktforskning. Läs också min presentation.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Släktforskar du?
 Ja!
 Nej!
 Nej, men jag vill!
 Har gjort!
 Nej, men det verkar intressant!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards