tinasvensson

Direktlänk till inlägg 13 mars 2013

Ny design.

Av Tina Svensson - 13 mars 2013 16:24

Hej! Det slutade med att min feber och allt annat skit gick över. Nationella proven i matten idag får jag inte säga så mycket om, men dom var inte så svåra. Så nu sitter jag här och bloggar. Det står fortfarande stilla med släktforskningen. Men jag letar för fullt på olika hemsidor. Så just nu så sitter jag och lyssnar på lite pianomusik av Beethoven. Har faktiskt inte så mycket att blogga om nu. Jag kan ju ta lite om dagen idag. Och för det mesta har jag varit ute med min hund Mia och lekt. Till slut så strejkade hon och lade sig ner. Men det blir väl att jag går ut med henne snart igen. Måste få upp hennes kondition. En annan sak som du kanske har märkt är att jag har ny design på bloggen. Det kommer snart en ännu nyare design till min blogg, när jag har fått min nya header. Jag har försöker att förbättra min blogg under tidens gång. Ja, som du märker så var det ingenting att läsa idag. Men har du lust så får du gärna lyssna på videon, om du har tid i ca 2 timmar. Väldigt ljuv musik, skönt när man ska sova. :)

 



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Tina Svensson - 12 mars 2013 19:20

Jag satte och kollade lite på datan nyss. Sen så googlade jag mig in på 1700-talet. Jag har ingen aning varför. Men sedan märkte jag att personer på 1700-talet är ganska "glamourösa", jag gillar deras stil med andra ord. Men sedan tänkte jag att det ...

Av Tina Svensson - 12 mars 2013 16:42

Hej! Nu så kommer det här inlägget faktiskt inte handla om släktforskning ett enda dugg. Men jag kan ju säga att jag har kommit en bit på släktträdet men inte på sjävla forskningen (det är det jag behöver en hemsida till). Jag kan också redan säga at...

Av Tina Svensson - 11 mars 2013 16:54

Ja, jag tänkte ju börja släktforska på Ancestry.se ända tills jag var på gång och skapade mitt konto. Jag hade fyllt i alla mina uppgifter ända tills jag kom till att man skulle fylla i sitt kontonummer. Jag satt och funderade säkert i 5-10 minuter. ...

Av Tina Svensson - 11 mars 2013 11:08

Hej! Jag hoppas att jag inte behöver skriva om mig själv i det här inlägget, för jag antar att du redan har läst min presentation då. Och om du inte har det, så får du gärna läsa vidare eller gå dit nu!    Så, nu går vi vidare. Vad är släktforskn...

Presentation


Hej och välkommen till min blogg. Här kommer jag att skriva om släktforskning. Läs också min presentation.

Fråga mig

3 besvarade frågor

Omröstning

Släktforskar du?
 Ja!
 Nej!
 Nej, men jag vill!
 Har gjort!
 Nej, men det verkar intressant!

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013
>>>

Länkar

Sök i bloggen

Senaste inläggen


Ovido - Quiz & Flashcards